Jonge Honden: Beweging brengen in de semi-publieke sector met het Jonge Honden LAB (NL)

Jonge Honden: Beweging brengen in de semi-publieke sector met het Jonge Honden LAB (NL)

Al bijna 25 jaar brengt Jonge Honden beweging in de (semi)publieke sector. Ooit begonnen als een bureau waar je terecht kon met al je ruimtelijke vraagstukken, maar vandaag de dag mag je met elk vraagstuk aankloppen bij één van de 50 jonge honden. Van participatietrajecten opzetten, tot aan organisatieverandering teweegbrengen, tot het faciliteren van sessies of een communicatieplan, de jonge honden voelen zich op veel plekken thuis. 


5 jaar terug werd het Jonge Honden LAB opgericht, een plek waar die unieke jonge hondse manier van werken in producten wordt gestopt zodat iedereen met een vernieuwende blik en portie lef diens uitdaging aan kan gaan. Bij WDTW2025 duiken we in de werkwijze van Jonge Honden; want hoe houd je 25 jaar een bedrijf draaiende als iedereen jong moet zijn? En wat houd een eigen kantoor runnen eigenlijk in? En wie zijn onze opdrachtgevers en waar vinden we ze? Ook zoomen we in op het productontwikkelproces van het LAB en hebben het over alle uitdagingen die daarbij komen kijken. Daarnaast houden we ook ruimte voor vragen en gaan we aan de slag met een real-life casus die we verkennen met de Jonge Honden brainstormgame.


Eng:


Jonge Honden has been creating movement in the (semi)public sector for almost 25 years. Once started as an agency where you could go with all your spatial issues, but today you can knock on the door of one of the 50 young dogs with any issue. From setting up participation processes, to bringing about organizational change, to facilitating sessions or a communication plan, the young dogs feel at home in many places. 


5 years ago, the Jonge Honden LAB was founded, a place where that unique young dog way of working is put into products so that everyone with an innovative view and a portion of courage can take on their challenge. At WDTW2025 we delve into the working method of Jonge Honden; because how do you keep a company running for 25 years if everyone has to be young? And what does running your own office actually entail? And who are our clients and where do we find them? We also zoom in on the product development process of the LAB and discuss all the challenges that come with it. We also keep room for questions and we will work on a real-life case that we explore with the Young Dogs brainstorming game.